BVC 3 månader, spruta och efterkontroll

På senaste besöket var Junie 3 månader (eller alltså snart) och fick därför sina 3-månaders-sprutor. Det var fruktansvärt, för mig, men helt okej för henne. Hon skrek till när sköterskorna stack henne i varsitt lår och var lite ledsen men lugnade sig några timmar innan hon var lite grinig på kvällen. Sådär som att det gjorde ont ibland när hon rörde sig. 1,5 dag senare var hon helt sig själv igen och jag ser inte fram emot nästa... 

Vikt 3 månader: 5530g

Längd 3 månader: 60,9cm

Sedan var jag å min efterkontroll 2 dagar senare och allt ser fint ut, så att säga. Även om dethär med gynkontroller är det konstigaste och obekvämaste som finns så är det bra. Punkt. Jag får inte börja springa eller jogga eller liknande ännu men jag får träna allt annat

som känns bra.

Precis som jag brukar tänka själv. Jag vägde förresten 1kg mer än innan graviditeten nu, det känns bra.

Den 21 är lillan prick 3 månader och då kommer en uppdatering av min kropp.

Kram!