Junie 6 månader
Den 21 november blev Junie 6 månader och såhär stor är hon nu:
Vikt: 7,2kg
Längd: 66,6cm
 
på en månad har hon gått upp ca 0,5kg och växt 1cm. Lilla stora tjejen våran! Hon fortsätter att sova som en prinsessa. I förrgår somnade hon 20.00 och vaknade 08.15 utan att vakna en enda gång. Normalt sett skriker hon till och vill ha nappen 0-2 gånger men det räcker med att sätta i den och sen sover hon igen. Det är så jädra underbart och jag är såå glad. Man man kan ju inte låta bli att fundera på om (när) det kommer bli värre. Alltså kan man ha sån tur att hon alltid sover såhär? :) :) :) Hehe..
 
Annars äter hon som förut gröt till frukost och sen försöker vi ge henne någon form av mat (morötter, mosad "vanlig" mat, fruktpuré och rån/majskrokar). Jesper är superduktig på att experimentera nu när han är hemma. Det har jag väl sagt? Att han är pappaledig på heltid medan jag har praktik. Han är en fantastisk pappaledig pappa som aldrig ser något negativt om dagarna. Min praktik går förövrigt också jättebra!
 
Hon har fått en tand också! och en till som är påväg precis breve. Det har inte alls märkt av. Förutom att hon dregglar ett helt hav varje dag! Men hon har fått ärva massor av dregglisar av sin kusin så det är ju inget större problem.
Fler ljud gör hon också. Mer pratig och mer skrikig. Alltså skrikig som i att hon provar ljud och rösten.
 
 
 
 
 
Första och andra bilden är ifrån när jag och Junie hjälpte mamma att fixa iordning farmors nya boende. Andra är i gymmet - där ser ni ju hur lycklig hon är där! Och sista bilden är ju på lillan och världens bästa pappalediga pappa.