Angående studiebesöket..
Ja alltså studiebesöket jag var på inför förra inlägget gick ju verkligen superbra. Både för mig och för pappan. Jag hade en dag fylld med nostalgitrippar då vi som sagt var på besök på min gamla gymnasieskola! Jag tog såklart bilder och skickade till klasskompisar så dom också skulle få minnas! Haha. Tog med min (nuvarande) klasskompis för att kolla in den del av skolan som vi höll till på men där var det ombyggt och inte alls samma känsla.. Tråkigt! Men i matsalen och runt fiket och så såg allt likadant ut. Det är ändå 8 år sen jag tog studenten! 
Sen fick vi också köra lite maskiner för att som SYVare se vad det finns som sticker ut på liljaskolan. Och jag träffade en lärare som var en av dom bästa på min tid där och som dessutom kände igen mig. Blev såå glad!
 
Här kör jag, hehe!
 
Angående pappan så gick det superbra hemma. Jag hade aldrig varit så långt bort från dom förut. Men det gick så bra att när jag kom tillbaka till stan frågade jag om jag kunde få åka en sväng och shoppa (fick mersmak på egentid) men då ville J att jag skulle komma hem till dom och vad gjorde det när bebis var glad och nöjd ♥