En helg med släkten
Förra lördagen, den 30/9 döptes min kusins lilla Ellen. Hon kom till världen 1 dag innan Junie! Vi var beräknade så, fast båda en vecka senare, men vi fick alltså med en dags mellanrum, men en vecka för tidigt, haha. 
Det var SÅ roligt att besöka släkten i Sala/Västerås och delta på dopet. Och såklart se Junie och Ellen tillsammans!!
Jag och mamma åkte tåg båda vägarna och det gick superbra. I kyrkan skötte sig J superbra, hon blev lite hungrig bara men jag var redo med flaskan så då fick hon äta lite. Sen var vädret så himla bra så vi tog många fina bilder..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Som det syns här på sista bilden så rymdes liggdelen till vagnen lixom under mitt säte och där sov hon superbra.. Det upptäckte vi påväg hem. hehe. Men tips till er andra!
Annars är mina föräldrar till synes supersnygga! Tack för en fin helg !!! ♥