4 månader efter förlossningen

Nu har det alltså gått hela 4 månader sen förlossningen och sen lillan kom till oss. Min kropp mår jättebra och nu kan jag ha alla mina gamla kläder igen. Vissa plagg ligger bortplockade ännu då jag såklart måste anpassa efter att de ska gå amma i.

Vi fick uppmaning från BVC sist nu att börja introducera mat i små mängder och det ska bli spännande, vi har inte provat ännu.
Junies vikt var 5840g och hon var 63cm lång. Hon har planat ut lite på kurvan och inte spikrakt uppåt som alla gånger hittills, nu formar hon nog sin egen kurva 🌱. 
 
Såhär ser min friska, men fortfarande något slappa, kropp upp 4 månader efter min förlossning (Jag vet att fokus är beeeedrövligt, men kände lixom inte för att ställa upp kameran igen..) :

 
 
 
Snart är hormonranden borta också. Det har jag inte tänkt på.
Såhär fantastiskt söt är donnan nu vid 4 månader också: