Roadtrip

För varje dag som går så blir jag mer och mer förälskad i våran dotter. Jag var så jädra (!) orolig för bilresan ner till Stockholm för hon har ingen förkärlek till den sysslan direkt.. Men alltså lyssna här:

Hon ammar hemma och somnar i min famn för att sedan sova hela vägen till Hudiksvall, vaknar strax innan och sitter i knät när vi äter, ammar och får ny blöja, är vaken en stund i bilen, somnar, vaknar efter en stund och då tänkte jag chansa och ge flaskan med mjölk som vi chansade och tog med.. Och hon dricker direkt utan protest!!!! Sen somnar hon om. Medan vi kör fel, omväg, går in på hotellet (2 av oss) och checkar in i hallen till sist parkerar bilen. Sen väcker vi henne för att bära in allt och går till rummet. Där byter vi blöjan och tar på pyjamas innan vi satte oss i baren en liten stund och där är hon världens solstråle som äter upp resten av flaskan.
Nu har vi varit vakna en stund och hon har precis somnat i min famn.

Behöver jag säga att jag älskar vår dotter?