Tant-Sandra 27 år!
Ja, alltså anledningen till mitt namn här på bloggen är för att jag alltid känt mig äldre än vad jag varit. Faktiskt så börjar det kännas lite mer som "mig" nu när jag närmar mig 30. Härligt! Aldrig direkt varit något partyprisse (faktum är att när jag var yngre så betalade mamma min bästa vän för att ta med mig ut! Både fickpengar och betalning för kvällen! haha) Men jag länge gillat loppis, myskvällar och lugna tillställningar. Såklart.
Snart fyller jag 27 och då är det väl så att man för önska sig saker, trots att man nu är vuxen?! 
 
Porslin från Rörstrands "mon amie" 
Bildresultat för mon amie
 
Denna vägghylla (porter) från mio
Produktbild - Porter, Vägghylla
 
 
Vasen "klong"
Bildresultat för klong
 
Denna fina kaffetermoskanna i guld från stelton
Bildresultat för stelton guld
 
Presentkort på  
Åhlens, 
H&M, lagerhaus eller annan härlig butik.
Presentkort är underskattat. Man tänker att det är opersonligt, men faktum är att det är super. 
 
 Bildresultat för åhlens
Bildresultat för hmBildresultat för lagerhaus
 
 
Ujuj tänker ni, vilka hemskt dyra presenter hon önskar sig!
Men önska sig måste man väl få?
 Fastän man är vuxen? 
Faktum är att jag har ju egentligen allt jag behöver.
 
Kram på er ♥