PAPPALEDIGA PAPPAN OCH FJÄLLEN
Onsdag, torsdag och fredag denna vecka är pappa J pappaledig. Igår onsdag var det helt fantastiskt väder att vara ute i och det var vi, med råge. Långprommis. Idag ska jag åka till kittelfjäll med mina gamla arbetskamrater och J ska sova själv med Junie för första gången.. Det känns bra. Ska bli spännande att höra hur mycket han hör henne om natten ensam, för när jag är hemma vaknar han inte av nåt. Alltså ibland vaknar jag på morgonen sjukt trött efter mycket spring till hennes rum eller som inatt, så lyfte jag henne till oss tillslut för hon vaknade missnöjd så ofta. Men han sov som en stock. Ibland kan han säga att det var en sååå bra natt, men egentligen var jag och lillan vaken mycket. haha! Men det verkar vara en tyåpisk pappagrej för både mina föräldrar och svärisarna säger samma sak. 
Det blir lärorikt för dom. 
Och jag ska sova. 
😁
 
KRAM! /S