TORSDAG MORGON
God morgon!
Igår fick jag ihop ett par timmars jobb och idag likaså. För er som är nya, eller helt enkelt inte vet, så jobbar jag på umeåspa & hälsocenter som spaterapeut. Den utbildningen gick jag 2009-2011 i Örnsköldsvik. Jag har jobbat där i 1,5 år ungefär, med lite olika mängd då det kom en bebis mitt i allt. Tycker livet känns fint varje gång jag är påväg dit!
Idag ska jag göra några behandlingar som innefattar scrub och massage för hela kroppen och även bemanna receptionen några timmar på kvällen. Junies farmor kommer efter lunch och hänger med henne ♥
 
Det hände en sjukt rolig sak igår. Som plåster på såren efter dessa sjukdomsveckor.. Men jag väntar på lite besked innan jag vill berätta... Förlåt för A men inget B, men är så glad och tacksam för detta!
 
Trevlig torsdag! Kram /S