FREDAG OCH MATERIELL LYCKA
Ni vet, för en tid sedan, så skrev jag att något himla roligt hade hänt, som jag inte ville berätta ännu? Jag skrev A men inte B och fick lite klagomål över detta.. Hehe.
\n
Nu kan jag avslöja vad det var. 
\n
Jag skrev ju och bad om tips på bilbarnstol då Junie börjat växa ur babyskyddet och skrev då även om min drömstol som kostade alldelens för mycket för en student och mammaledig. Sen tipade en vän mig om en tävling på instagram om just den stolen, och gissa vad... JAG VANN! Jag knåpade ihop ett rim som föll domarna i smaken:
\n
 
\n
"Att dela tiden i en bil är ballt 
\n
och vad som väntar kan vara precis allt.
\n
Är barnen mätta och torra
\n
så går färden utan att barnen morra.
\n
Ta med skratt, matsäck och sång,
\n
så blir målet lättare att nå utan dålig jargong.
\n
Planera att stanna många gånger
\n
så kommer man fram utan ånger.
\n
Om allt detta går i stöpet så kan man iallafall vara nöjd
\n
om man vunnit bästa bilstolsköpet"
\n
 
\n
Jag vågade inte riktigt hoppas att det var sant och ville inte skriva något om det. Men nu har den kommit hem till oss och står i Junies rum i väntan på att vi ska köpa en bil som har isofix-fästen. Hehe.
\n
Det känns SÅ ROLIGT och vi är så nöjda och glada över att vi vann just denna stol. Den kommer att tjäna våra ryggar gott de kommande tre åren ♥
\n



 
\n
Idag är det fredag och vi har en ledig helg framför oss. Troligtvis bjuder den på lite sol, skoter och biltittning. Önskar en världens finaste helg och hoppas innerligt att vårsolen lyser på dig!
\n
 
\n
Kram /S