NY VECKA
Jag glömde ju bort att Junie också hade namnsdag i lördags. Junie Sandra Helena. Vi blev grattade till frukosten med familjen efter att jag gett dom en påminnelse, hehe. I lördags kom som sagt också J och joinade oss för lite familjemys och mer jobb igår söndag. Junie fick också åka en sväng i snöskottarn. Det tyckte hon om - till synes ♥
 
 
 
Igår ville hon inte somna, som de senaste kvällarna. Hon blir lugn av ersättningen hon får när hon ligger i sin säng och jag stänger dörren sen ligger hon och pratar och skriker glatt, då kommer jag in igen och hon har vänt sig på mage och är hur glad som helst. Då får hon komma upp igen och vara vaken en stund. Men igår var vi så trötta att vi gjorde oss iordning och la oss och hon fick sitta mellan oss i sängen med leksaker, sen la hon sig på mage och skrek lite och jag vände henne på rygg och då somnade hon, hur snabbt som helst. Sen fick hon sova där en stund och vi likaså innan jag vaknade vid 1 och lyfte över henne till sitt rum. Där sov hon tills hon väckte mig strax före 8 och hade då vänt sig om helt i sängen. Lite ersättning i vår säng och mys innan vi klev upp. Gjorde lite gröt och sen ut i solen. 
Sen kom pappsen hem på lunch och han sitter hemma och jobbar på eftermiddagen, älskar det!
 
 
 
 
Kram på er