Junie 8 månader
Idag blir lillan 8 månader och mitt i all sjuka så mår hon väldigt bra. Jag fick avboka BVC som vi hade i fredags men hon vägdes på sjukhuset när vi var inne för febern och drygt 8kg väger hon nu! Och som jag nämnt.. hehe.. Så sover hon sämre nu. Googlat mig till att det kan vara separationsfasen som ofta kommer vid denna ålder. Då ändras ofta sovrutinerna då hon är rädd att vi inte ska komma tillbaka. Hon är närhetssökande dagtid också, men det märks mest på nätterna. 
Annars äter som verkligen allt. Vi har inte utforskat så mycket mer än burkmat ännu (bekvämt värre) men tänker att det kan vara kul att hon får börja äta lite sånt hon själv kan plocka upp med händerna. Men än så länge bara matat och allt går ner.
Hon sitter stabilt själv nu. Det har hon i och för sig gjort ett tag men. Kryper absolut inte. Man ska inte jämföra, jag vet, men alla andra jämnåriga i mitt flöde kryper. Men det kommer väl.. Hon älskar gåstolen iallaffall. Säkert den som sabbar lite, men den är också bra.
Hon har fått en till tand också! Så nu är det 3 nere fram. 2 till påväg uppe.
Älskar fortfarande mest av allt att bada. Att se innebandt och åka pulka är också kul.
Stora lilla tjejen!
 
 
 
 
 
 

</div