NEW YORK
 
Vi har ju som en tradition att åka utomlands på vår årsdag den 5 maj. Paris, Wien och senast nu var det hemma höggravida, hehe. Jag har en dröm om att åka till New York och J var inte lika sugen då han varit där förut. Men jag fick honom att ändra sig och efter några veckor och lite schemaproblem som är lösta har vi nu bokat! 
Vi åker från Umeå 7.00 tosdag den 3 maj och lämnar Sverige 12.25. Sen har vi 5 dagar där innan vi åker hemåt igen den 8 maj och kommer till Umeå den 9 mitt på dagen.
Lilla älskade dockan våran ska få vara hemma med mormor, morfar och farmor, farfar. Det blir alltså en vecka utan henne. Jag var så kaxig innan vi bokade och J mer återhållsam och tyckte det var lång tid.. Men direkt vi bokat fick jag en klump i magen.. En hel vecka!!  Men jag VET att hon kommer ha det hur bra som helst och dessutom vet vi hur viktigt detta är för oss. Det är så viktigt att inte glömma bort oss som par och denna vecka blir det bara fokus på oss. (och att inte prata om henne hela tiden.. hehe).
Så - Det känns superläskigt, konstigt, spännande, pirrigt och framförallt väldigt nyttigt.
 
 
Bildresultat för new tork
 
Bildresultat för new tork