VARDAGSRUMMET
Då har vi kommit in till vardagsrummet. Här återfinns min soffa och fåtölj från IKEA som jag fick i julklapp av mamma, pappa och J. Älskar dom! Mitt emellan står det runda imforsbordet som vi är sugna på att byta ut så småningom.. Junies lilla fåtölj som hon fick i 1-års present står breve den stora fåtöljen. I ett av hörnen finns hennes lekpöl där alla leksaker läggs på hög om kvällarna. På väggen sitter en hylla från ladan i stugan med massa fint på, bland annat en virkad boll med en ljusslinga i som min ingifta moster gjort och den är SÅ fin! Ovanför tvn hänger en rund spegel också, från rusta. Tips! Här inne skulle det behövas lite kärlek. Men denna möblering är den bästa på länge (jag möblerar om här en del) för både myskänlan och det praktiska när det kommer till barn. Det blir också lite spartanskt i höjder där hon kan nå, såklart. Och rörigt på underhyllan av soffbordet. Men vem har inte det lixom? 😋
 
 
 
 
 
 
Kram! /S