BLOMBUD
Igår såg jag en sån som leverarar blombud. Blombud kanske det heter? Genom fönstret, och sa till J: "Tänk om det är till oss!!". Sen satte jag mig ner igen och tittade hoppfullt på J... Så ringer det på dörren! Iih! Sprang dit och möttes av en herre som frågade efter mig och gav mig en bukett. Blev helt pirrig och sa att det är nog egentligen till Junie och någon som önskar henne tillfrisknande. Men det var till mig.... Från J. Världens bästa, älskade, omtänksamme J. ♥
 
 
 
 
 
#1 - Rebecca Adnell

Men åh vad mysigt med blombud!

Svar: Men man känner sig så bortskämd 😍😍
Sandra Sjöstedt

#2 - Anonym

❤️❤️❤️

Svar: 😍
Sandra Sjöstedt

#3 - Anonym

❤️❤️❤️

#4 - Svärmor

♥♥

Svar: 💕❤️
Sandra Sjöstedt

#5 - Svärmor

Ja som mamma till Jesper blir man så stolt över att läsa detta! Även fast jag visste redan vilken fantastisk omtänksam son vi har ♥

Svar: ❤️ han är bäst 🥇 🙂
Sandra Sjöstedt