GLÄDJEN AV EN TRÄLÅDA
I lördags fyllde jag 25 år och hade en helt fantastisk dag. Först bakades det ihärdigt här hemma i form av mormors bullar, en ahlgrens bilar tårta, en klassisk marsipantårta med chokladbotten och massa små goda vaniljpannacottor. 
Släkten kom över på dagen och delade fikat med oss och senare på eftermiddagen kom massa vänner hit och fikade resten. Sen öppnade vi bubbel och åkte ner på stan för middag. Taxin som hämtade oss var som en mini-buss-limousine och hur ball som helst. Väl på allstar stod "vip-bordet" på mitt namn och jag var hur nöjd som helst! Vännerna fick mig (som hatar att dansa) att dansa till en låt innan vi tog oss hem via max. 







På fredagen fick jag en present av en fin arbetskamrat. En gammal välbehållen dynamitlåda! Så jädra fin och jag är så glad! Dom är ju så svåra att få tag på. Jag är himla svag för trälådor, sockerlådor allra mest men denna gedigna dynamitlåda med en egen historia.
Tänk vad en kan bli glad av en trälåda!