Vecka Elva
..Nu är hungern inte att leka med alltså. Jag går från inte hungrig till JÄTTEHUNGRIG på en sekund och måste ha nåt på en gång. Men problemet är att inget känns gott, typ. Inget supermatigt iallafall. 
Härom dagen skulle jag välja matlåda till skolan och alla såg såå äckliga ut att jag fick kväljningar (fast det är helt vanlig mat som vi alltid äter annars). Men jag valde tillslut en lätt med lax och pressad potatis. Men när jag sitter på skolan och ska äta så fick jag efter 3 tuggor en benbit i munnen, varpå ännu en kväljning kom, och jag kunde inte äta mer av den lådan. Detta medför ju naturligtvis att jag fortsätter vara superhungrig. 
Om jag hade en påse chips eller mackor i matlådan så skull problemen inte finnas. 
Men det går ju inte.
Säger dom.
 
Nåväl, annars är brösten snälla ännu och likaså den minskade tröttheten. 
Vi har försökt ta tag i att ta veckovis bilder på magen, igår tog vi den första. Vi får utveckla den handskrivna lappen och det läskiga facet till kommande veckor.
 
 
Kram!