Vecka Tjugoåtta
 
Som ett sött litet brev på posten efter förra veckans vecko-uppdatering så vände rätt mycket. Jag sov bra men är trött ändå de senaste dagarna.Igår kände jag mig överkörd av en buss. Idag är jag mer mystrött. Allt detta funkar ju med det liv jag faktiskt lever idag, vilket betyder hemmplugg till största delen och jobba så mycket/lite jag orkar ta på mig.
Jag har också mer ont i magen, eller ont gör det ju inte, men den är lixom superspänd och tycker att jag ska vara stilla och om jag går så ska det gå sakta. Alltså för sakta. Så sakta att det blir tråkigt att gå.
Men jag går ändå. Sakta.
Träningsmässigt har vi faktiskt inte tagit oss på gymmet på en vecka och det känns i högra ryggfilén som jag beskrev i träningsinlägget. Om jag ligger i soffan så gör den ont hur jag än ligger, preciiiis på samma punkt. Knepigt.
 
MEN som jag alltid vill understryka så mår jag jättebra! Alltså det som jag skriver om ovan är ju saker som jag får leta efter i mina känslor för att komma på något som kan liknas vid symptom. Jag älskar att vara gravid!
 
Vecka 28: