Vecka tjugofem
 
 
 
Idag gick vi in i vecka 25.
Jag börjar faktiskt nu känna i kroppen att det växer ganska mycket. Ryggen är superkänslig och blir öm och lite småarg varje gång jag gör nåt fel eller för mycket. I helgen har jag jobbat typ 25 timmar och det känns verkligen ikväll. Dock har jag världens bästa jobb och ännu bättre för en gravid (oftast).
 
Jag har svårare och svårare att hitta en skön sovställning nattetid och den långa stora kudden jag skedat om nätterna gör mer onytta än nytta. Jag får ont i exakt samma punkt längs högra ryggfilén när jag sover som jag brukar med den, så den får Casper ha ifred ett tag nu. Jag vaknar mycket på nätterna och har svårt att somna när det är sovdags för jag är så pigg. Men även om jag vaknar mycket på nätterna så är jag pigg hela tiden. Piggare än J vilken tid på dygnet det än är, kanske inte första morgontimmen men..
Inget behov att nattkiss än, dock fortfarande det första som händer när jag vaknar för morgonen. Behöver dock kissa rätt ofta på dagarna. Typ så att direkt jag ställer mig upp från toan så trycker det på igen. (kul fakta, hehe)
 
Igår frågade en vän om jag börjat känna sammandragningar än och svaret blev nej. Men jag tror att jag börjat känna av dom som ett brev på posten idag.. Men kanske också är för alla timmar jag jobbat i veckan och helgen.
J sa imorse att det märks att jag sover hårdare för jag andas så högt. Tror det mer beror på lite snuva och att jag blir andfådd för ingenting (!!), alltså vänder jag mig i sängen får jag andas lite extra för att ta igen mig. Men det är väl en värdslig sak. Faktiskt.
 
Jag äter allt och känner också att jag får mer och mer hunger igen. Alltid sugen på iskallt vatten och frukt.
Önskar mig massage och en bärbar toalett i alla hjärtans dag present!
 
Vecka 25: (bjuder på den taskiga frippan och mitt korta nackhår som kommer på köpet)