Vecka Trettiotvå
 
 
För andra veckan i rad så blir veckouppdateringen 2 dagar sen, nästan så det är värt att göra en trdition av det.. hehe. Nåväl. Vi var hos barnmorskan igår och magen växer (+2cm på 3 veckor), Sandra växer (+9kg), bebisens hjärta slår som det ska och alla värden, inklusive mitt lite för låga blodvärde, är bra. Det känns skönt och det känns ju i ärlighetens namn verkligen i kroppen att allt är bra. Hade ju snäppet för lågt blodvärde förra gången men äter nu niferex och värdena är bra igen, men jag kände aldrig av att det var för lågt. Super! Lilla Maj hade lagt sig med huvudet neråt, men troligtvis inte fixerad ännu.
Annars är nätterna som vanligt, man vet aldrig hur natten kommer bli, sover superbra ibland och ingenting ibland. Svårt att hitta en skön sovställning.
Halsbrännan har lugnat ner sig en aning tycker jag.
Det känns i fötterna att kroppen väger mera och det värker lätt i dom på kvällarna om jag rört mig mycket.
Träningen går fortfarande kanon.
 
En nyduschade mage, v.32:
 
 
 
 
Solig onsdag på er, Kram!