FRIYAY
Äntligen fredag. Även om mina dagar går lite in i varandra så är det något speciellt med fredagar. Dessutom ska solen lysa idag och tulpanerna jag köpte här om dagen står fortfarande fina! Älskar tulpaner. Kommer ha en bukett stående hela våren - jepp!
Natten var okej. Det är lite svårt att få i henne vällingen. Jag gav den i fåtöljen då hon fick sitta i min famn och det märks att det är något nytt för henne. Jag blandade ut den med mer vatten för att få den tunnare (och typ mer lik ersättningen som hon är van) och det gick bättre. Men hon vaknade vid 23.30 och sen 5 gånger till inom 2 timmar. Sen fick jag nog och lyfte in henne till oss och i vår säng och gjorde lite ersättning för att få ro. Där sov vi. Tills pappans klocka ringde. En helt godkänd natt och vi är redo för friyay ♥
 
Vi ska iväg vid 11 och fota lillan med J på jobbet då han blivit intervjuad av en tidning om att kombinera familjeliv med jobb och innebandy. Sedan en sväng på stan tror jag innan vi ska möta en gammal vän med hennes son hos dom efter lunch. En solig promenad och kaffe hade vi tänkt oss.
 
Ha en fin fredag! Kram
 
 
Såhär börjar varje dag. Hon kan sitta och pilla på med den lådan i en timme innan grötfrullen ♥