MYSTISDAG
Alltså. Jag och Junie har haft världens mystisdag idag. Först vaknade vi tillsammans vid 8 då hon "kom över" till oss vid 4 inatt. Mös kind mot kind en halvtimme med youtube. Sen frulle och lek i vardagsrummet. Helt nöjd. Lagom till 11 typ var det bajsdags (det är en grej hos oss för då blir det ofta skrikkalas pga hård mage) och vi kramades genom händelsen. Efter det satte vi oss i fåtöljen och kramades vidare, och hon ville ligga kvar (vilket aldrig händer) och sen... Somnade hon på mig ♥ Dog mysdöden och låg kvar i fåtöljen så länge jag kunde innan jag fick nackspärr, hehe. Då fick hon lägga sig i sin säng och sov typ 45 min till och låg och gjorde aaaabsolut ingenting i soffan.
När vi sen precis hade värmt lunch ringde 50% av BFFs och ville ha ner oss på stan för fika. Sagt och gjort så mös vi vidare där.. När pappsen sen kom hem var hon väldigt trött och gnällig då hon sov typ 2h tidigare än vanligt.. Och det är bara mamma som gäller.. 
Sen somnade hon som en klocka 19.00- som förövrigt är en ny rutin som vi försöker hålla här hemma.
 Imorgon ska hon somn 11.55 då jag har personalmöte 12.00.
 
KRAM! /S