Fredag eftermiddag
Nu är denna helvetesvecka över. Alltså tenta, 2 seminarium, 3 dagar föreläsning 8-17. Mitt huvud är så fullt och rörigt och jag tänker låta det vara så över helgen, jag behöver ledighet från och med NU. 
 
Ikväll ska jag och J ha hemmadejt. Eller hemmakväll kanske man kan kalla det, men vi ska riktigt krypa upp i soffan och inte kliva upp för nånting. 
Imorgon åker J tidigt med buss till Gävle för match och kommer hem sent men jag slipper sova själv, så jag är nöjd. Jag ska jobba några timmar och sen hem och invänta innebandykillen.
 
Söndag blir en aktivitetsdag. Alltid när vi är lediga så blir det nån sväng på stan eller så man inte på söndag. Framförallt J tycker att vi ska bli bättre på att hitta på saker (jag är ju gärna hemma och myser bara..) så jag tror han har bestämt att vi ska hitta is och spela hockey, eller passa kanske man gör om man är två.
 
Jag är så fruktansvärt redo för helg och jag hoppas att du får en fantastisk sådan. Stor kram!
 
en av de bilderna vi knäppte till julkorten, blev dock inte detta, men himla fin tycker jag. Min lilla familj ❤