En månad efter förlossningen
Jag som utlovade en bild varje söndag, jo tjena, det kommer inte att hända! haha. Men sedan förra bilderna för 3 veckor sen så har det hänt myyycket!
Jag tappade vikten snabbt och väger nu 61kg, vilket är 3kg ifrån min startvikt på 58kg. Jag känner mig smidig och fin men när jag kollar ner är det ju en lös mage med bristningar som håller på att dra ihop sig. Det kommer att synas länge och väl men det är det värt. 
Jag har fortfarande gravidjeans. Jag får åt några av de gamla men det är ju inte skönt. Det får vara såhär ett tag bara. Det är okej.
 
Så, 4 veckor och 4 dagar efter förlossningen:
 
 
 
 
Hormonranden är också kvar. Naveln mörk och ful men påvåg tillbaka inåt igen.
Jag känner mig i stort sett helt återställd i kroppen. Läkt och hel. Promenader i massor och några lugna svängar på gymmet har det blivit. Promenaderna blir snabbare och längre. Framförallt känns det roligt att kunna gå snabbare. Härligt med sommar och sol också!
 
Heja kvinnokroppen! Kram på er