Sommarvärme
Alltså vädret i Umeå är så himla härligt nu!
Cykelturen till och från skolan idag var riktigt njutbara (den hemåt gick lite extra snabbt då J messat "kom hem snaaaabbt!" och mjölken jag pumpat var slut. Tur att det tar typ 4 min hem!). Hunnit med 2 fina promenader idag också! SÅ härligt med varma och fina höstkvällar.
 
 
 
Den senaste promenaden blev med bärselen då lilla fröken inte alls ville lägga sig ner i någon vagn..
 
Till middag slängde jag ihop en tortellinigratäng med färsk torte, dolmio och ost och sen 20 minuter i ugnen. Hur enkelt som helst och smarrligt också. Lite tomat från svärmors växthus på det så är man hemma ♥ 
J är på träning och häng med laget så jag försöker få något gjort med våran sällskapssjuka tjej, men att "offra sig" att kramas hela kvällen, det funkar för mig.
 
Kram!