TÄRNABY
När åkningen i Kittel visade sig vara så himla rolig så ville jag bara åka mer.. Pappa skulle spela afterski i tärnaby helgen efter och där kunde han ordna så att vi kunde följa med! Jag och Junie tog bilen upp sent på tisdagkväll, sent för att hon skulle sova i bilen när jag körde ensam. Det gick helt okej. När hon skrek tog jag på mig lurar för att inte bli stressad. Hon somnade i lycksele och sov resten av vägen. Men aldrig har det varit så långt till tärna.. Trodde aldrig jag skulle komma fram! Men det gick ju. Vi sov den natten och natten efter med päronen i min storebrors stuga mellan tärnaby och hemavan och åkte där skoter och hade det SÅ bra i solen på fjället. Junie älskade att åka skoterpulka och sov gott, lite tråkigare var det att sitta på fjället.. Hehe. Sen åkte vi in till tärnaby på torsdagen och då kom J upp med bussen till oss. Fredag och lördag bestod av skidåkning då mormor var barnvakt och backarna var SÅ bra och solen sken hela dagarna. Junie älskade afterski och gjorde succé i klänning, blöja och hörselkopor. Hon satt och dansade hela tiden!
SÅ mysig helg som slutade i en förkyld bebis och mamma, men vad gör det? 
 
Här kommer en riktig bildbonanza! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kram /S