VARDAG OCH LÄNGTAN
Alltså ni är så många som kikar in här varje dag trots att jag inte är så flitig på att kika in här själv. Lite dåligt samvete har jag men det finns inte tid att ha det så plugg och bebis helt enkelst måste gå före att hinna in här. Jag önskar att jag hann mer för att det är så roligt att ha kvar sen ju! Bara att bläddra tillbaka från graviditeten och allt som det förde med sig, men även vardag såklart, att titta tillbaka om ett par år.
 
Snart är detta långa år till ända, och då menar jag med skolan sett. Livspusslet alltså. Det har varit prick lika tufft som vi förväntade oss och lite till men det känns SÅ värt det. Jag skulle aldrig vilja göra om det men att få gå kvar i min superklass med klasskamrater jag känner och få ta examen med just dom nästa år känns ovärdeligt!
Snart är årets näst sista kurs till ända och den sista börjar när vi är i NY. DET längtar jag till. Vi åker nästa torsdag. Det känns så galet att vi snart ska åka! Vi har längtat så länge och det känns som den stora belöningen för att jag faktiskt klarat av allt detta år och att vi fått ihop pusslet och livet med allt som kommit till.
 
Efter NY är det 4 veckor kvar i skolan och sista tentan är 1 Juni sen går jag på sommarlov. Mammaledig. Hela sommaren minus några timmar på jobbet i juli. Jesper går på setemer andra veckan i Juli. Förhoppningsvis får vi skola in denna tjoppa på förskola i Augusti, vi har inte fått plats ännu. Mycket som känns pirrigt och som är efterlängtat nu.
 
Hoppas att ni alla mår bra och vi  hörs snart 😘