ALLA HJÄRTANS DAG
Alltså jag är verkligen inte en sån som ogillar alla hjärtans dag. Jag vet många som är anti det. Jag tycker om att se instagramflödet fyllt av kärlek! Tycker inte heller att det är klychigt att skämma bort varandra just den dagen. Visst att det kanske är ännu mer speciellt en annan dag men det är en bra dag att utnyttja för mer kärlek!
Vi hade dock bestämt att inte göra nåt speciellt eller ge varandra något i år, då vi betalt en del för USA resan. Men så kom hem hem från jobbet med blommor och choklad!! Dessutom mina favoriter - tulpaner. Älskade J! Sen hade jag gjort halloumi och proscutto sallad med melon och granatäpple. Så vi skämde bort varandra ändå. Och vi började en en film när Junie somnat - Sameblod. Se den! Stark men fin. Sen sov lillan hela natten också som ett stort plus. Vaknade vid 6 men somnade om med ersättning till efter 9.. Pappa var här med henne till lunch när jag var i skolan.
 
Kram!