EN SPECIELL HELG
Igår hade jag och Junie världens härligaste fredag. Hon var Junie 2.0 hela dagen. Det är hennes nya smeknamn, för att sen hon blev frisk har hon som helt blivit en annan bebis. Gladare, kan helt plötsligt klappa händerna och är väldigt nöjd oftast. Jag pluggade på morgonen/fm då hon alltid kan sysselsätta sig själv på den tiden på dagen. När hon sovit lunch så åt vi lunch sen åkte vi upp på ersboda. Jag köpte 2 jackor på D&D som har sjukaste resan. En fluffig dröm och en längre bomberjacka. Båda för 600kr. 30% på reapriset. Sjukt nöjd. Min gamla svarta kappa var så noppig och ful. Sen gick vi lite på äffärerna på stora birk och fikade mitt i allt på Victorias, så sjukt mysigt. Hade aldrig satt mig ner utan att ha henne men nu åt jag kaka och kaffe och hon gröt. Mamma-dottermys på högsta nivå ♥ 
 
Sen svängde vi förbi systemet för lite fredags (och lördag-mer om det snart) bubbel och affären för middag. Jag gjorde hemmagjord halluomi-proscutto sallad med jordgubbar, granatäpple och avokado. MMMM! Så gott. Sen la vi en Junie vid 9 men hon ville aaaabsolut inte sova utan kom upp en halvtimme till innan hon däckade. Sen vakna hon vid 23 men somnade lätt och efter det har jag hört henne 2 ggr men inte hunnit sätta mig upp innan det blivit tyst igen. ASSKÖNT. För en stund sen skulle J gå in och pussa på henne men då låg hon och busade! Hon hade vänt sig på mage och hasat ner till botten av sängen under täcket och grejade med underlaget. Junie 2.0.
 
Idag ska jag jobba 11.30-16. Det ska bli så mysigt, jag älskar mitt jobb. Såklart känner jag att jag hellre vill vara med Junie 2.0 men J är alltid lika taggad på att få egentid med henne så det gör alla gott. Sen när jag kommer hem så är hon inte hemma längre - hon ska sova hos sin farmor och farfar inatt. Första natten jag inte sover med henne. på 8,5 månad. Sjukt konstigt men jag längtar. Jag och J ska äta ute och sedan dricka lite gott. Njuta. Hem och SOVA. Sen hoppas jag på brunch på stan imorgonbitti och lite träning och storhandling innan vi får igen henne.
 
Återkommer med en uppdatering imorgon om vi kunde sova eller om vi grät oss till sömns av saknad.. hehe.
Ha nu världens finaste lördag ♥ Pussas och kramas och njut!
#1 - Farmor

Farmor och farfar längtar ♥

Svar: 😍 Junie med!
Sandra Sjöstedt