FRISLÄPPTA
Nu ringde precis avdelningen från sjukhuset vi sov på igår för att höra hur det gått för oss och ge svar på provet vi tog.
Och jag är över förväntan alltså! Igår när vi kom hem sov hon ett bra tag sen när hon vaknade gjorde jag välling och bäddade ner henne i soffan med flaskan medan jag lagade mat. Sen hörde jag hur hur tappat flaskan och skulle sätta tillbaka den och då börjar hon asgarva (ja, så gott barn kan) och skrattade vidare hela kvällen. När J kom hem låg hon fortfarande kvar i soffan och skrattade när hon såg honom. 
Imorse vaknade hon efter oss som vanligt och då genom ljuvliga skratt från sovrummet. Sen, nu kommer det störtsta, så åt hon EN HEL portion gröt utan några som helst problem! Massa vatten till det också. Alltså jag minns inte sist det hände, förra helgen typ. Sen har hon sprungit runt i gåstolen och suttit och lekt i soffan. 
 
Bajsprovet visade att det inte var rotavirus som hon hade utan ett annat vanligt (men inte det vanligaste) magsjukevirus och det innebär att hon ändå inte kan få mer behandling utan om vi får ett bakslag är det bara att vänta ut det. Just nu ser det ju väldigt ljust ut. Vi blev därför utskriva över telefon och får klippa bort bandet runt foten ♥
Jag är så imponerad av personalen som tog oss på största allvar trots att vi var medvetna om att hon var friskare än många andra barn på avdelningen. Sjukvården är fantastisk.
 
 
 
Kram /S