FRIYAY!
Jag har typ ingen helgfeeling idag. Eller alltså fredagsfeeling. Junie är fortfarande sjuk, eller vad det nu är. Igår trodde jag att det var över men så spydde hon upp lunchen. Dock tror jag mest att det berodde på att jag ville tro att det var över och pushade henne för mycket när hon hulkade en gång. Jag skulle slutat då. Men varför dessa hulkningar? Jag blir tokig.
Om hon får i sig gröt idag och ser pigg ut så ska vi faktiskt ner på stan och äta lunch med pappan. Jag har spenderat hela denna vecka i lägenheten, eller ute med vagnen bara. Börjar bli less på inredningen hemma. Haha. Googlar nytt. Vad annars göra lixom?
 
Ikväll ska vi mysa hemma med fläskfilé och sötpotatispommes. Imorgon ska jag jobba en sväng och sen ska vi ha mellomys med våra BFFs. Söndag har vi bestämt ska bli en utedag - det ska va lika fint väder som det varit hela veckan men dessutom inte så kallt som det varit. Längtar. Det blir skridskor och fika.
 
Vi hörs senare i helgen, fin fredag på er ♥