FRIYAY đŸ–€
Idag ska jag Äka till hembyn igen, hela helgen dessutom! VÀntar just nu pÄ tvÀttmaskinen och att lillan ska vakna (hon var svÄr att söva igÄr, fast hon var inte sur och skrikig utan pigg och mysig, men sov hela natten igen..) sedan kommer pappa och hÀmtar mig för att Äka. Sen ska jag trÀffa en barndomskompis som nyss fÄtt bebis... LÀngtar prick sÄ mycket det gÄr!
I övrigt sÄ blir det att pyssla pÄ i hyreshuset som resten av familjen Àger dÀr dom renoverar en lÀgenhet. Imorgon Àr stora renoverardagen och mamma ska vara med Junie och hennes kusin Nelly medan vi andra jobbar pÄ. Jag Àr utbeordrad, men ganska glad ÀndÄ, sÄ lÀnge jag fÄr intruktioner Àr det kul att hjÀlpa till. Imorgon kommer dessutom J dit och jag hoppas pÄ en mysig kvÀll med hela familjen. Det var lÀngesen!
Sen Äker vi hem pÄ söndag igen. 
Förresten, igĂ„r gick jag och Junie ner pĂ„ stan en svĂ€ng och skulle fixa lite. DĂ„ stĂ„r jag dĂ€r pĂ„ torget och inser att min börs Ă€r kvar hemma.. Tur J jobbade hos en kund i centrum idag sĂ„ jag fick ta hans.. hehe. Men han blev glad för han fick pussa pĂ„ och busa med lillan ↓ Han gĂ„r under namnet buspappa. Älskade buspappa.

Ha nu vĂ€rldens finaste helg, och se till att krama varandra en extra gĂ„ng ♄

 
#1 - Farmor

Puss och kram pĂ„ er! Och ha en jĂ€ttehĂ€rlig helg ♄

Svar: Detsamma ♄♄
Sandra Sjöstedt