JUNIE 9 MÅNADER ♥
 
Idag är det 9 månader sen hon kom till oss och just nu är hon lite svajig som person. Hon är sjuk, vet inte riktigt vad det är. (Du som inte vill veta detaljer om barnvajs eller så, hoppa över detta stycke, hehe) Hon har sjukaste diarrén, alltså det är så mycket och luktar så illa, idag är det dag 3. Igår bytte jag innan vi gick på promenad och sen kände jag ny bajslukt ute. Alltså GENOM vinterkläder och ut vagnen... Men inget bajs sen igår, så lite framsteg. Sen har hon spytt 2 gånger på 4 dagar. Lite rapspya däremellen. uuuäääää. Äckligt att läsa. Haha. Jaja, men det värsta är att hon inte vill äta. Alltså hon har alltid älskat att äta allt. Nu får hon kväljningar så fort hon ser mat, alltså verkligen. Igår och imorse när jag satte henne i stolen för att prova äta så hulkade hon direkt jag ställde gröten på bordet? Och vänder bort huvudet. Det enda som går ner är vatten, fruktklämmis och välling. Men jag törs inte göra så stora portioner av den så att hon får behålla det. Lilla hjärtat.
Imorse tyckte jag att hon kändes på bättringsvägen, men hon hulkade igen som sagt och är sjuuukt trött. Jag vet inte vad det är och tänkte ringa 1177 idag, det är ändå dag 4 med matvägran och hon blir mer och mer trött och allmänpåverkad.
Hovva. Hatar att se henne sjuk ♥
 
Men hon sagt, idag är hon 9 månader och alltså tiden går så fort! Fast jag vill inte stanna den utan ser fram emot framtiden. Verkligen. Hon växer så det knakar. Inget BVC men kan säga att hon har nog 80 i storlek nu. 74 funkar, men vi går mot 80. Hon kryper fortfarande inte, går bra när vi håller i henne och sitter bra. Men hon kan tippa så något måste ligga bakom henne. Hon älskar fortfarande att bada, åka vagn och se babblarna. Det är egentligen inte nytt som hänt i utveckligen tror jag. Hon kan klappa händerna, det kanske hon kunde vid 8 också? Men innan och blev sjuk nu så var hon en sjukt rolig person. Hon kunde underhålla sig själv längre och längre och var glad och nöjd hela tiden. Vi får se hur hon utvecklats när hon blir frisk igen.
Jag fotade henne imorse innan hon blev trött igen (efter en kvart typ) och då var hon himla söt. Älskade onge.