SANDRADAGEN
Idag är det min namnsdag 🙌 hehe.
Annars, i övrigt, förutom det, den parantesen, så är det lördag idag. Ännu en sak ni inte visste? Jaså?
Jag slår rekord i vetande idag. Haha. Nä men en sån här mys-lördagsmorgon när jag ligger kvar med Junie och mamma, pappa och Nelly sover i rummet breve och bror med sambo har precis klivit upp och skramlar i köket med frukost 🖤 älskar den känslan inför en mysfrulle. Inatt delade jag som sagt rum (hon sover i resesäng) med lillan och jag är nöjd över att hon har egen rum hemma. Jag vaknar av prick varje rörelse hon gör. Och det är många.
Igår besökte vi ju min bästa och äldsta barndomsvän som fått en dotter som blir 2 veckor på söndag. Hon var sååå liten och Junie blev som en jätte. Haha. Ser dessa två busa och leka tillsammans resten av livet ❤️ Det är så roligt när vänner får bebis. 

Hoppas att solen skiner på er idag ☀ kram