HELGEN
Alltså så fin helg jag haft. Eller har, för nästan hela söndagen är ju kvar! Fredagkväll blev väldigt spontant hemma hos bästisarna, som jag skrev torr jag? Och sen åkte J till Stockholm tidigt för match där han fortfarande är. Snart hemma dock. Igår  efter Junie sovit första dagsnapen tog vi bilen till mina föräldrar där vi hängde en stund innan vi gick ner på stan. Där drack mötte vi upp Ronja och tog ett glad bubbel och åt snittar på ett evenemang som mammas jobb ordnade på ett hotell här i stan. Superbra ordnat och gott att äta. Mums! Sen gick vi en snabb sväng på stan innan jag spontant gick till en klassis som bor på stan för ett glas rött. Så mysigt! Sen bjöd pappa på middag. Kassler.... M-MM!
Efter en snabb promenad hem från dom (Fick lämna bilen pga bubbel och vin, hehe) med lite kämpa-med-att-hålla-bebis-vaken..hehe. Men det gick. Hon sov bra inatt, vaknade en gång då hon ville ha tutte och flyttade över henne till min säng vid 4 tror jag då hon fick lite ersättning. Sov till 8 typ. Älskade unge, du är tillbaka.. (tar i trä).
Imorse gick vi tillbaka till päronen då Junies kusiner sov där inatt. Nu är vi hemma, Junie sover i vagnen ute, och väntar på pappan. Mys-söndag ♥
 
 
 
 
 
 
Nog är dom lite lika, kusinerna?
 
#1 - Klassisen

<3

Svar: Kram <3
Sandra Sjöstedt