VÄLKOMNA
Alltså ni är så många nya som hittat hit. Jag blir så glad och motvierad! 
För er som är supernya och kanske inte vet vem jag är (ödmjukt?) så heter jag som sagt Sandra. Tanten Sandra - som nu när jag närmar mig 30 år börjar känna mig som hemma i min ålder. Jag har ju alltid känt mig äldre än 20 ish. Älskat loppisar och liknande jämt, börjar faktiskt dock byta ut mer och mer från den delen av migg liv och älskar just nu grått, guld, rosa, vitt, svart. Typ. Älskar inredning. Längtar tills jag tjänar mer än student/mamma och kan göra mer än jag kan just nu här hemma. Har så mycket drömmar! Vi bor på Öbacka precis vid älven i en 3a på 70kvm. Älskar den, men längtar extremt mycket efter hus, mer plats och en tomt. Det gör vi båda, men jag är den mer drömmande av oss två. Den andra är lite mer realist och ekonomisk. Alltså extrema åt båda hållen. Han som är realist och min bästa vän heter Jesper, men omnämns som J här. Det är enklast bara, ska jag skriva hans namn hela tiden blir det så ofta.. hehe. Vi har varit tillsammans snart 5 år och i maj 2017 fick vi vår dotter Junie. Här skrivs det mycket om henne, sömn, tankar osv. 
Jag studerar till studie- och yrkesvägledare på 100% vid umeå universitet och kombinerar alltså det med att vara med Junie om dagarna. Det blir mycket pussel och kräver avlastning från både J och våra familjer. Allra mest tackar vi min svärmor som jobbar halvtid och kan hjälpa oss mycket. Utan henne hade vi inte fått ihop det!
Vi har en hund också, en chihuahua som heter Casper och han är 8,5 år men har mycket kvar att ge. Jag tycker om att träna också. Några gånger i veckan. Framförallt på gym och allra hela tillsammans med J när han inte tränar innebandy.
Undrar du något mer?
 
Allt jag skriver utgår från MIG och mina känslor. Jag vet att alla har olika förutsättningar, prioriteringar, möjligheter och så men jag utgår från mig själv och jag hoppas det funkar för dig. IBland kommer det något inlägg per dag och ibland dröjer det en månad. Allt handlar om hur livspusslet ser ut. Men jag är så glad att fler hittat till mig och vad jag skriver om mitt liv och jag önskar dig VÄLKOMMEN HIT!
 
 
Kram!