VARVA ALVEDON OCH IPREN
Igår var fjärde dygnet som Junie låg på över 40° i feber och hon började visa tecken på uttorkning så efter rådan med 1177 så packade jag för att gå upp på akuten igen. Packade även för att det skulle bli övernattning. Kom sen in till vardagsrummet och där sover pappa och bebis i soffan.. När pappan vaknade så tyckte han att vi skulle ge mer suppar och massa vatten. Jag var lite svår först för jag ville följa rådet, men efter ett par timmar själv febern och vi slapp åka in.
Efter min beklagan på instagram igår fick jag råd om att varva alvedon och ipren, det kom även från andra håll. Det var det som behövdes, en ipren. Och massa vatten.
 
Inatt sov hon helt okej fram till 4. Då vaknade hon gnällig och jag blev likadan. Inte sovit alls typ på 4 nätter och jag hade inte mycket mer att ge.. Men vad som hände sen tänkte jag skriva om sen. Massa känslor och tankar ♥
Jesper tog henne efter någon timme (han har varit förpassad till soffan över helgen då alla 3 sover bättre av det) och jag hörde hur glad hon blev av att vara med någon med energi som lekte med henne en stund. Sen somnade jag igen.. Han hade sen gett henne gröt och sovt henne. Där låg hon när jag vaknade vid halv 9 och där ligger hon nu, klockan 10.21.
Älskade J & J ♥♥
 
Idag törs jag tro att vår tjej är tillbaka i sitt vanliga jag igen.
Äntligen.
 
 
 
Kram!