LIVET ÄR TILLBAKA
Alltså! Jag är fortfarande i chock (typ) för att jag faktiskt klarade detta skolår. Såklart hade jag hopp om det när jag började med förutsättningarna men ja, det gick! Utan familj så hade vi aldrig fått ihop pusslet men vi gjorde det tillsammans. TACK ♥️
För någon vecka sen fick jag veta att sista tentan var godkänd (på poängen men vem räknar lixom?) och jag grät floder. Min bästa vän kikade in genom fönstret precis då och jag fick snabbt kläcka ur mig att jag var glad och inte så förstörd som jag såg ut. Det var en sån fruktansvärd lättnad.

Jag börjar få in lugnet nu tillsammans med Junie. Vi har ungefär 3 veckor till innan resten av sommaren och början av hösten delas med pappsen också.

Välkomna tillbaka ❤️ puss /S
#1 - Maliiiin T

Du är bara bäst!

Svar: Haha ja, nu är det så 🙈😂♥️
Sandra Sjöstedt