FRIYAY đŸ–€
Fredag. En friskare bebis. Till synes.
Ingen feber i sikte idag och endast lite dia. (mycket Àcklig info hÀr pÄ senaste tiden..) En portion gröt har hon i magen och sover nu förmiddag. Hon sov hela natten inatt iallafall, tvÀrsöver sÀngen. Fötterna mot mig och den trevligare delen mot pappa. Men att gosa ner sig och hÄlla i henne fötter igÄrkvÀll var inte fyskam det heller..... Hoppas att vi kan lÀmna alla uppdateringar om sjukdom bakom oss snart.
 
Vi försöker redan nu
 
Idag Àr det fredag! Helgen bestÄr av noll planer. Om hon varit helt frisk skulle vi Äkt skoter till stugan och Àtit god mat pÄ ett skoterarrangemang. Men det kÀnns bÄde onödigt och chansartat, nÀ vi fÄr spara det. Imorgon blir dÀrför en lugn lördag, ikvÀll en mysfredag och pÄ söndag har J match sÄ den ska vi se. Banne mig. Nu Àr jag redo för att ta mig utanför lÀgenheten mer Àn pÄ promenad. Jag mÄste sÀga att vÀdret varit med mig dessa tvÄ sjukdomsveckor. Jag vet inte hur lÄngt vi gÄtt.. IgÄr var varmaste dagen hittills, bara typ -6 och det resulterade i en tvÄ timmars prommis i solen. DÀr trivs hon bÀst och jag fÄr bÄde lugn och ro och motion - win win!
 
Inte för att nÄgon svarar, hehe, men vad ska ni göra i helgen? 
Stor fredagskram pĂ„ er ♄ /S
 
Â