NY VECKA
Vilken fin helg det blev tillslut. Några timmar jobb i lördags, mellomys med BFFs, världens mysmorgon i söndags och abslutningsvis fira morfar med släkten. Han fyllde alltså 90 år igår. Så häftigt på många sätt och han är verkligen en sann förebild på ALLA sätt ♥ Ska försöka hitta lite bilder senare.
 
I veckan ska jag försöka plugga på all ledig tid, har lite saker som ska vara klara på torsdag. Sen ska jag få in lite jobb, bland annat idag. 
Jag måste nämna om gårkvällen - jag var så sjukt trött så J bad mig gå isäng så han kunde få va själv med lillan som inte somnade vid mitt nattningsförsök. Så jag gjorde det, somnade som en liten prinsessa. Sen var dom uppe någon timme till innan han la henne och sedan kröp ner hos mig. Båda två så himla lyckliga och nöjda. Hon sover btw i sitt rum i sin säng igen nu, går helt okej. Jag var in 2 gånger inatt och stoppa om och in med tutten. Sen fick hon välling nu vid halv 7 och somnade sedan om så nu - PLUGGA!
Kram /S