TILLBAKA PÅ BROTTSPLATSEN
Igårnatt kräktes hon igen. Och sen igen på morgonen. Då bröt jag ihop och kände att jag har inte mer att ge denna sjukdom. Packade smutstvätten till pappa och skickade den och casper med honom. Mamma följde mig på akuten och J (som är krasslig) stannade hemma. Vi fick isoleringsrummet och efter lite prover och nästan 4 timmar bestämdes det att vi skulle få läggas in igen. Hon fick sond insatt i näsan ännu en gång och i den vätskeersättning i 4 timmar innan dom bytte innehållet till välling som droppat på hela natten. Hon har sovit rätt bra och jag likaså.
Nu har vi precis ätit frukost, båda 2. Junie fick gröt och mangopure. Halva fick vi i innan hon inte ville ha mer. Lite kväljningar och vi slutade innan något kom upp. Så är fallet ännu. 
Precis nu ligger hon på mig och vilar - bara det tyder på sjukdom.. Hon brukar inte ha ro till det. Det är väl det positiva med allt detta. Lite extra mys 🧡
Jag vet inte riktigt vad som händer idag. Jag ser ingen förbättring ännu. 
Jag återkommer. Kram /S