SOMMAR 2018
Här kommer en riktig bildbonanza från några av vårens och sommarens ögonblick :)
 
 
I början av sommaren fick vi rå om denna goding nästan av vecka - hans examensvecka. Det firande vi med att utmana honom och pappa i minigolf. Jag vann, såklart, men ville inte vara med på bild.....
 
 
 
Vi hade sommarens första möhippa, för min barndomsvän
 
 
Några helgen senare var det dags för sommarens andra - för en av våra närmsta, men nyaste vänner
 
 
 
Vi har upptäckt bibblan
 
 
Vi har besökt halva Umeås lekparksutbud
 
 
Jag och Junie hade kvalitétstid på nydala en av sommarens finaste dagar (ja, en av..)
 
 
 
Framförallt har vi myst i stugan, Avalund, allt vi kunde. Helst är jag där första delen av sommaren, innan mörkret kryper på, och det gjorde vi minsann!
 
 
.. Med mammas och pappas små valpar!
 
 
 
 
 
 
Sen har vi också myst hemma i lägenheten. Viss kvävningsrisk av både värmen och skillnaden mot att bo på landet.. Men ändå med sin charm på något vis. Junie ääälskar sin fåtölj och spenderar mycket tid där
 
 
 
 
 
Hon har också övat massor på att gå! Från avv knappt gå, till att gå med hjälp av båda våra händer, till att våga gå om man höll stenhårt i hennes hand, till bara ett finger.. Och nu helt utan! 15+ månader!
 
 
 
Hon som älskar djur..! Har fått vara på 4H gården flera gånger
 
 
 
.. Och en av sommarens sista dagar åkte vi till Lycksele djurpark. Vilken succé! För både barn, mamma och pappa!
 
 
Vi har hälsat på min klasskompis och Casper gillade absolut det
 
 
Sedan började lillan föris och somnade påväg hem en dag mitt i inskolningen ♥